کد خبر 481845
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

رزمندگان ارتش یمن در پاسخ به جنایات بمب افکنهای آل سعود در بمباران شدید مناطق مسکونی و زیرساختهای این کشور پادگان بزرگ نیروی هوایی ارتش عربستان در منطقه "خمیس مشیط" را با موشک اسکاد هدف قرار دادند.

گروه بین الملل مشرق- رزمندگان ارتش یمن در پاسخ به جنایات بمب افکنهای آل سعود در بمباران شدید مناطق مسکونی و زیرساختهای این کشور پادگان بزرگ نیروی هوایی ارتش عربستان در منطقه "خمیس مشیط" را با موشک اسکاد هدف قرار دادند.

شلیک اسکاد به پادگان ارتش سعودی

به گزارش شبکه خبری المیادین، منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای ارتش یمن صبح امروز یک فروند موشک اسکاد را به سمت پایگاه خالد بن عبدالعزیز در شهر "خمیس مشیط" واقع در استان عسیر در جنوب غرب عربستان شلیک کردند.

شلیک اسکاد به پادگان ارتش سعودی

همچنین شاهدان عینی عنوان داشتند که انفجارهای مهیبی صبح امروز پایتخت یمن را لرزاند. این انفجارها در پی حملات هوایی ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان بعد از پرتاب یک فروند موشک بالستیک به سمت عربستان صورت گرفت. حملات هوایی متجاوزان سعودی، پادگان النهدین را که گفته می‌شود موشک بالستیک مذکور از آنجا پرتاب شده است، هدف قرار داد.

شلیک اسکاد به پادگان ارتش سعودی

درگیری‌ها میان دو طرف در استان‌های غربی و جنوبی به ویژه تعز و الحدیده نیز همچنان ادامه دارد. شبکه المیادین همچنین گزارش داد که ارتش و کمیته‌های مردمی توانستند مواضع القائم، الربوعة و منطقه شیبانی در مرز عربستان با یمن را مورد هدف قرار دهند. نیروهای ارتش با پرتاب 26 خمپاره و 5 موشک یک پایگاه مرزی در الرهوة و الربوعة واقع در استان عسیر عربستان را نیز مورد هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    ریاض و جده رو هم بزنید. با موشک موسادان
  • علی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    حتما با این موشک تعداد کثیری نظامی سعودی کشته شده اند که به تلافی اش بمباران پادگان النهدین راانجام داده اند.
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    با موشک سجیل زدن که عکسشو گذاشتین؟
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    الحمدلله
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    این عکس موشک سجیل چه ربطی به اسکاد یمنی ها داره؟؟مشرق گاف میدی درحد تیم ملی
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    ریاض و جده رو هم بزنید. با موشک موسادان
  • ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    سجیل؟؟؟؟؟!؟!
  • یار غریب ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    شاید گاف نباشه ! ;)
  • محمد ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
    0 0
    کاش سجیل دست یمنی ها بود
  • ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۱
    0 0
    نميدونم آيا استراتژيست هاي ما به اين موضوع توجه كردن كه أهميت انصارالله ويمن وتنگهء باب المندب حتي در شرايط فعلي وموضوع برجام و درگيريهاي داعش در سوريه وعراق كه به جاي خود ش حتي در شرايط ضرورت كمك هاي مستشاري به سوريه و عراق ، وقتي كشورهاي مينياتوري بحرين و قطر واتحاد جماهير مجموعا به اندازهء جزيرهء قشم ما ( الإمارات المتحدهء العربيه !!) وآل يهود به خود اجازه ميدهند در سوريه وعراق ويمن هر گونه جنگ وجنايتي را انجام دهند چرا ما نتوانيم به كشور دوست و هم فكر خودمان يمن كمك نمائيم ؟ و موشكهاي دفاعي وپدافندي براي جلوگيري از حملات وحشيانهء هوائي به إصطلاح إئتلاف عربي ، را به آنها برسانيم ؟ عربستان به دنبال سلاح اتمي و ماهواره هاي جاسوسي است ! آيا اين احتمال را نميتوانيم بدهيم در صورت قلع وقمع انصار الله يمن هدف بعدي ما باشيم ؟! از قديم گفته اند دشمن اگر پشّه باشد انرا فيل حساب كنيم ! ما با يك مشت بچهء بي تدبير وبي آينده نگري طرفيم ! چرا احتمال نميدهيم حملهء عجولانهء آل سعود به يمن براي خاطر جمع شدن از پشت جبهه شون در صورت حمله به ايران خاطر جمع باشند ودر صورت جنگ با ايران انصارالله از آن طرف به آل سعود حمله ور شود ؟ وقتي ما براي جلوگيري از دزدان دريائي ناو جنگي به منطقه ميفرستيم ، اگر آل سعود بر عدن مسلط شود چه تضميني داريم همين سعوديها در عبور كشتي هاي تجاري مان از تنگهء باب المندب هزاز جور مزاحمت براي كشتيهايمان فراهم نكنند ؟!!! فوتبال ٩٠ دقيقه براي همون فوتبال است وجنگ ٩٠ دقيقه نميشناسد !؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس